ONSDAG

Godkväll!
Ännu en lång men bra dag har passerat och precis som igår känns det så skönt att få slå ner rumpan i soffan och bara vara. Jag har jobbat 07.30-16.30 idag och tiden rusade förbi som vanligt. Direkt efter jobbet skyndade jag mig bara hem för att slänga i mig mellanmål och byta om till träningskläderna innan jag åkte till gymmet. Det blev ett svettigt och bra pass bestående av 45 minuter intervaller på löpbandet följt av ett CXworx-pass. Nu ligger kvällsmaten i magen och jag sitter och tittar på Sveriges mästerkock innan läggdags. Imorgon börjar jag redan 07.00 så det blir tidig uppstigning! Godnatt och puss❤️

Jag har verkligen inga nya bilder att bjuda på just nu, så idag får det helt enkelt bli två gamla från förra årets fina julvecka på Gran Canaria. Det är så svårt att förstå att jag, om bara 12 dagar, åker till värmen igen, men under en väldigt mycket längre tid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0