ONSDAG

Godkväll! 
Ännu en ledig dag har passerat och tiden har som vanligt bara sprungit förbi. Jag har varit ute på en skön långpromenad med min syster, betat av några punkter på min "viktiga-saker-att-göra-innan-min-resa"-lista, packat inför helgens skidresa, varit på stan med pappa, fikat hos morfar, lagat mat och nu har jag äntligen fått lite tid att bara ligga i soffan. Premiären av "Sveriges mästerkock" var ju ikväll och det missade jag självklart inte. Jag älskar det programmet! Nu måste jag hoppa i säng och somna så fort som möjligt, för imorgon står klockan på 04.00. Jag ska nämligen åka till Trysil tillsammans med min familj för en helg med massor skidåkning, det ska bli så underbart! 
Godnatt allihop!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0