SÖNDAG

Hej! 
Jag har haft en så himla underbar dag idag, en sån dag man bara inte vill ska ta slut. Vädret har varit helt otroligt så jag och Pontus har tagit en långpromenad och njutit av en god lunch (bakpotatis med skagenröra) på en uteservering längst med hamnen. Jag har haft så mycket vårkänslor i kroppen och har verkligen samlat på mig energi för hela veckan!
Nu ligger jag nyduschad och fräsch i soffan i väntan på att vi ska börja med lite kvällsmat. Ciabatta med ruccola, lufttorkad skinka, mozzarella och tomat hade vi tänkt! Sen ska vi söndagsmysa till någon bra film och äta upp godisresterna från igår. Fint avslut på min väldigt fina helg! Puss❤️

Det är så himla fint och härligt i området där Pontus bor. Man slipper "storstadshetsen" och kan njuta av vatten och natur, men det är ändå bara 5 minuter med buss in till centrum. Precis så som jag vill ha det! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0