SÖNDAG

Hej! 
Idag vaknade jag upp till lika fint väder som igår, och  dessutom med min kärlek bredvid mig. Vi hade en så mysig kväll igår och bion vi såg var så himla rolig och bra. "Micke och Veronica", den rekommenderar jag starkt! 
Efter en skön sovmorgon åt vi en stor brunch innan Pontus var tvungen att åka hem och plugga. Då gav jag mig ut på en skön långpromenad i solen och jag bara njöt av varenda sekund. Det kändes som vår ute! Jag har även hunnit springa på stan en stund och fixa och dona lite här hemma innan jag nu ska bege mig hem till Pontus. Där bjuds det på middag och söndagsmys tillsammans med hans fina familj. 
Hoppas ni har haft en lika fin söndag som jag har haft! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0