TISDAG

Hej! 
I söndags lämnade vi vackra Trysil efter ännu en härlig dag av skidåkning. Det tog emot något rejält att behöva åka hem efter så fina dagar men när jag väl hemma möttes av min Pontus kändes det genast väldigt mycket bättre. I måndags tackade jag nej till jobb fast jag egentligen inte borde och spenderade istället hela dagen med Pontus. Idag har jag jobbat på Vasakullen hela dagen, 07.30-15.45, och direkt när jag kom hem åt jag bara lite mellanmål innan jag gick till gymmet. Det blev ett ganska kort men intensivt pass bestående av 5 km löpning följt av 30 minuter CXworx. Det var så otroligt skönt att få trötta ut kroppen riktigt ordentligt, det finns verkligen ingen bättre känsla än den efter ett lyckat och svettigt träningspass. Resten av kvällen har jag tagit en lång och varm dusch, suttit nerbäddad i soffan och ätit kvällsmat, fixat och småstädat lite på mitt rum och nu tänkte jag snart krypa ner i sängen och titta på någon film att somna till. Imorgon börjar jag återigen 07.30 så jag tänkte försöka samla på mig många timmar sömn nu när jag väl har tid och kan. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0