TISDAG

Hej!
Idag har jag haft en lång men bra dag och det är med en skön känsla i kroppen jag äntligen ligger nerbäddad i soffan. Jag har som sagt jobbat på min gamla älskade förskola som jag jobbade heltid på förr, och det var så otroligt kul att vara tillbaka. Barnen kom springandes mot mig och gav mig tusen kramar och att träffa alla mina gamla kollegor som jag trivdes så otroligt bra med kändes så himla fint. Jag jobbade 9-17 och dagen bara sprang förbi. När jag kom hem slängde jag i mig lite mellanmål och åkte till gymmet. Det blev ett ganska kort men så jäkla bra och skönt konditions-pass bestående av 30 minuter löpning följt av 30 minuter crosstrainer. Resten av kvällen har jag duschat och ätit kvällsmat nerbäddad i soffan. Premiären av "Biggest loser" är just nu på teven och det missar jag självklart inte, älskar det programmet. När det är slut ska jag hoppa direkt ner i sängen för imorgon väntar ytterligare en lång jobbdag på Skogens förskola, 07.30-16.30. Puss och godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0