TISDAG

Hej! 
Idag har jag återigen haft en fin ledig dag. Efter en, som vanligt, lång och skön sovmorgon hade jag morgon-och frukostmys med Pontus och Felicia. Under dagen åkte jag, Felicia och mamma till gymmet där vi körde ett eget Easyline-pass ihop följt av lite styrketräning. Det var så skönt att få svettas lite igen, jag tror aldrig jag har varit såhär dålig på träningsfronten som just nu. Men nu är jag så motiverad och redo att ta tag i det och bli gamla vanliga Maya igen. I eftermiddag/kväll har jag myst på Pims över en fika tillsammans med Pontus, Felicia och Anna. Nu ligger jag nerbäddad i soffan och tänkte avsluta denna tisdag med en film tillsammans med mamma. Puss!❤️

Två bilder från i somras. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar till solblekt hår, klänning och bruna ben. Men om en dryg månad får jag uppleva allt det där igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0