TORSDAG

Hej!
Imorses blev jag väckt av att mobilen ringde för jobb. Det är en sån äckel-skön känsla, när man bara vill tacka nej för att man är så trött men ändå blir glad för att man får jobba. Jag har alltså gått utan jobb i tre dagar och nu har jag plötsligt fått fyra olika jobb på två dagar (två förskole-jobb och två KSS-jobb för idag & imorgon) där jag dessutom var tvungen att tacka nej till allt eftersom jag ska åka till Göteborg tidigt imorgon. Men det är bara att bita i det sura äpplet och sluta tänka på det, det är som det är. 
Idag har jag i alla fall haft en jättebra jobbdag på Vasakullens förskola från 07.30 till 16.00. Jag var helt slut när jag hade slutat så det var så skönt att bara få slänga sig i sängen direkt när jag kom hem. Ikväll har jag träffat min saknade vän Natalie över en mysig fika på Rådhuset. En så himla välbehövlig och efterlängtad kväll som bara gör en alldeles varm i hjärtat.
Nu ska jag faktiskt snart släcka lampan och sova. Jag ska som sagt åka till Göteborg relativt tidigt imorgon (11.00) och har tänk hinna med en del innan det. Så godnatt och puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0