TORSDAG

Hej!
Denna dag har verkligen gått i ett och mina fötter bara värkte när jag för första gången vid halv åtta-tiden satte mig ner. Jag har jobbat 7-13 idag och det har varit en extremt intensiv och tung jobbdag. För lite personal och för många energiska små barn gjorde att jag trodde mitt huvud skulle sprängas efter några timmar. Väl hemma fixade jag med massor småsaker innan jag träffade Alexandra för att göra ett par ärenden inför vår resa. Vi har handlat alla nödvändiga saker som vi behöver ha med oss till Asien, tagit pass-kort och växlat pengar. Ikväll har jag äntligen fått varva ner med en lång och varm dusch, kvällsmat i lugn och ro och nu ligger jag nerbäddad i soffan framför "Ninja warrior Sverige" innan läggdags. Imorgon väntar ytterligare en dag på Skogens förskola, från 07.30-15.30, men efter dom timmarna får jag äntligen sätta mig på tåget till min kärlek! 
Hoppas ni har haft en fin dag och är lika redo för helgen som jag är. Puss!❤️

Bjuder på två bilder från i somras, efter en svettig och varm löprunda. Jag längtar så otroligt mycket efter att få börja springa ute, på torr mark och i bara linne. Så underbart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0