FRE-LÖR-SÖN-MÅN

Hej! 
En helt underbar helg har passerat, men än är inte min över. Jag är ledig enda till på torsdag vilket känns så jäkla skönt!
I fredags jobbade jag min sista dag på infektionsmottagningen och det kändes faktiskt riktigt tråkigt att sluta. Det är inte klokt hur bra jag har trivts och hur mycket jag har lärt mig under de fyra senaste veckorna. I fredags firade jag i alla fall in min långledighet tillsammans med David och Pontus. Vi gjorde hemmagjorda pizzor till middag, spelade spel och bara myste. I lördags åkte jag, Pontus, Sofia och Morgan ut på en liten dagsutflykt till Turbinhusön för picknick-lunch och en glass i solen. Under kvällen fick jag träffa alla mina finaste vänner då vi förfestade hemma hos David innan årets första utgång på Husaren. I söndags hade jag en riktigt skön slappdag, precis som en dagen-efter-dag ska vara. Under dagen var jag, David och Karin ute på en liten promenad, satt på en brygga nere vid Sjötorpa och pratade och åt glass. Under kvällen hade jag och Pontus söndagsmys med tacopaj till middag och massor annat gott nerbäddade i soffan. 
Just nu sitter jag på tåget påväg till mina föräldrar, där jag ska spendera de tre kommande dagarna. Min bror är även där och ikväll kommer min faster och hennes man på middag så det här kommer bli en fin dag! 
Ha en bra måndag allihop. Puss!❤️

Har varit dålig med kameran i helgen men här är i alla fall ett fåtal från de senaste dagarna. Fredag: 
Lördag:Söndag: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0