FREDAG-LÖRDAG

Hej!
Igår gick jag äntligen på helg efter en bra jobbvecka som dessutom gått hur fort som helst. Jag firade in ledigheten på absolut bästa sätt, tillsammans med mina bästa vänner. Vi grillade till middag, åkte en sväng till sjötorpa och doppade fötterna i vattnet, åt alldeles för mycket godsaker och tittade på film. 
Idag har jag äntligen fått sova tills jag vaknar och börja dagen med en stor och underbar frukost tillsammans med min andra familj. Under dagen har jag njutit av det underbara vädret tillsammans med David, Karin, Felicia och Pontus nere vid vår älskade gamla badplats Sjötorpa. Nu ligger jag helt utslagen i skuggan och ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. Om en stund ska vi nämligen åka till Karlstad där det är Putte i Parken i helgen. Pontus lillebror Felix spelar där med sitt band ikväll och sen ser jag även fram emot att få se Loreen. Det är ju verkligen en helt perfekt dag och kväll för festival! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0