MÅNDAG

Hej!
En fin helg har passerat och nu är det återigen måndag. Igår tog jag och Pontus vara på helgens sista dag med att åka till Borås och gå på fotboll. Elfsborg-Häcken spelade och Elfsborg vann med 1-0, vilket gjorde oss extra glada! Under kvällen gjorde vi varma mackor till kvällsmat och myste med lite godsaker till en film. 
Idag kändes det tungt att börja en ny jobbvecka men det är faktiskt min sista på infektionsmottagningen så jag ska försöka ta vara på mina sista dagar innan jag fortsätter på infektionsavdelningen istället! Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett CXworx-pass följt av ett Easyline-pass. Nu har jag och Pontus krupit ner i soffan för att äta kvällsmat och mysa resten av denna måndagskväll. En trots allt väldigt bra start på veckan! Puss❤️

Lördag:
Söndag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0