ONSDAG-TORSDAG

Godmorgon! 
Jag tänkte jag kunde hinna med några rader här på bussen påväg till jobbet, eftersom jag inte hann skriva något igår. Igår efter en stressig men väldigt bra jobbdag träffade jag mina finaste vänner Pontus, David, Felicia och Hanna för att gå på Räkfrossa på Pinchos. Och vi bokstavligt talat frossade i mängder av räkor, paj, ost, kex och frukt, sååå jäkla gott var det! Efter den mysiga kvällen stensomnade jag efter bara 10 minuter in i filmen jag och Pontus tänkte avsluta kvällen med. 
Idag är det jobbveckans näst bästa dag, eftersom det är fredag imorgon såklart. Jag är som sagt påväg till jobbet nu och när jag slutar idag ska jag och David åka till arenan och simma. Ikväll måste jag även hinna baka för imorgon är det min sista dag på infektionsmottagningen och då vill jag sjävklart bjuda på något gott! Så det ser ut att bli en fin dag idag med. Ha en bra torsdag allihop. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0