ONSDAG

Godkväll!
Idag började jag och pappa dagen med en löprunda följt av en stor och god långfrukost i soffan. Underbart sätt att börja dagen på! Under dagen har jag pysslat lite hemma och legat och läst innan jag satte mig på tåget hem till Skövde igen. Hade det inte varit för min Pontus-abstinens så hade jag velat stanna bra mycket längre, det finns inget skönare än att få spendera tid ute på landet tillsammans med mina älskade päron. Ikväll ska jag ta igen lite Pontus-tid och njuta av sista lediga tiden innan fyra dagar av jobb väntar. Vi har precis ätit bakad potatis med Pontus egna räkröra till middag och snart ska vi se Irene Huss som går på teven ikväll. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0