SÖNDAG-MÅNDAG

Hej! 
Vilken underbar helg det blev. Att få njuta av ledighet, sol, värme och umgås med dom som jag tycker om allra mest var precis vad jag behövde. 
Igår spenderade jag och Pontus hela förmiddagen i solen. Vi låg i varsin solstol, spelade utomhus-spel och åt lunch med Morgan och Sofia innan vi träffade min syster för en glass på stan. Kvällen och helgen avslutades med grill, min egen hallonpaj som jag även hann baka under eftermiddagen och film. 
Idag vaknade jag upp till mörker och spöregn, vilken tråkig start på veckan. Men jobbdagen gick i alla fall fort och när jag hade slutat körde jag ett riktigt bra och jobbigt träningspass på gymmet bestående av 30 minuter crosstrainer, 30 minuter Easyline och 30 minuter egen styrka. Efter dusch och kvällsmat har jag och Pontus precis krupit ner i sängen trots att klockan inte ens hunnit bli nio. Men vi ska avsluta kvällen med en film innan sovdags. Puss och godnatt!❤️

Bilder från vår fina lördagskväll i Karlstad, på Putte i Parken:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0