TISDAG

Godkväll!
Jag vet att jag ofta tjatar om att tiden går fort, men nu har tisdagen sprungit förbi och jag har knappt hunnit med, så vart tar tiden vägen egentligen? Men under vardagarna får tiden gärna gå hur fort den vill så länge helgen kunde stanna upp lite. Idag har jag i alla fall haft en bra jobbdag 8-17 och när jag hade slutat åkte jag upp till berget och gick milen tillsammans med Felicia, David och Hanna. Ikväll har Morgan och Sofia kommit hem igen efter en långhelg i Skåne och Göteborg så ikväll har vi grillat korv till kvällsmat och myst till Allsång på Skansen allihop. Jag och Pontus har precis krupit ner i sängen och nu är det dax att sova! Imorgon har jag en så bra dag framför mig, med jobb under dagen och räkfrossa under kvällen. Älskar vardagslyx! 
Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0