TISDAG

Godkväll! 
Idag har det varit ett riktigt ligga-inne-och-mysa-hela-dagen-väder och det är ungefär vad jag har gjort också. Jag har sovit ut ordentligt, ätit en stor långfrukost med familjen, varit ute på en regnig promenad med mamma, Simon och Wille och legat nerbäddad i soffan och läst innan vi ännu en kväll åt en god middag tillsammans med min faster, farbror och även kusin. Senare ikväll har jag, mamma och pappa varit ute på en kvällspromenad och sen ätit gott och tittat på Morden i Midsomer. Nu ska jag krypa ner i sängen! Godnatt❤️

En bild från igår då jag och mamma var ute och plockade blommor och en på pappas otroligt goda nutellasemifreddo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0