TISDAG-ONSDAG

Hej!
Igår hade jag en så himla bra tisdag tillsammans med mina bästa vänner. Efter en bra dag på jobbet åkte jag, David och Pontus upp till Billingen där vi gick milen. Efter en snabbdusch åkte vi hem till Karin och Rasmus där vi möttes av en så otroligt god middag ute på balkongen i solen. Efter middagen bänkade vi oss i soffan framför finalen av U21-EM och jäääklar så grym och spännande den var! Efter både förlängning och straffar blev det en ganska sen kväll men det var helt klart värt att förlora lite sömn för en så fin kväll! 
Idag har jag återigen haft en bra jobbdag, men jag hade gjort vad som helst för att få vara ledig och spendera dagen i solen istället. Men man kan ju inte få allt här i livet! Ikväll har jag träffat min saknade vän Towe och vi har återigen varit uppe på Billingen och gått milen och tagit igen mängder med prat. Nu ligger jag nerbäddad i sängen tillsammans med min kärlek och tittar på teve innan läggdags. Hoppas ni har haft en bra dag i värmen, nu har redan halva veckan gått och imorgon är vi inte långt ifrån helgen! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0