TISDAG

Hej!
Tisdagen har sprungit förbi snabbt som attan och imorgon har vi redan kommit halvvägs in på jobbveckan, så himla skönt! Idag har jag haft en jättebra dag på jobbet precis som vanligt och när jag kom hem fick jag äntligen träffa Pontus och hans bror Felix som har gjort varsin tatuering idag! Jag var så spänd på att få se dem och båda blev så sjukt himla bra. Det ska jag visa bild på så småningom! Ikväll har jag och Sofia varit på gymmet och kört ett svettigt spinningpass ihop och efter dusch och kvällsmat har jag äntligen krupit ner i sängen med min kärlek. Det känns så skönt att släcka lampan efter en bra och fullspäckad dag. Godnatt!❤️

I brist på några nya bilder så får jag bjuda på en på min goda hallonpaj jag gjorde i söndags: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0