TORSDAG

Hej! 
Vart tog den här veckan vägen egentligen? Det känns som att det var måndag igår och imorgon är det redan fredag! 
Igår hade jag fullt upp hela dagen. Efter jobbet åkte jag och Pontus hem till hans mormor och morfar på kvällsmat och mys, så himla härligt att bli ompysslad och få njuta av mitt-i-veckan-mys efter en lång jobbdag. Idag har dagen sprungit förbi i vanlig ordning och när jag hade slutat åkte jag till arenan tillsammans med David för att simma i en timma. När jag kom hem möttes jag till min förvåning av att min underbara extra-familj överraskade med Prosecco och jättegod middag för att fira att jag idag kom in på mitt förstahandsval till högskolan! Jag ska alltså läsa Hälsopromotion med inriktning kostvetenskap. Det är en treårig utbildning i Göteborg, så inte nog med att jag kommer läsa vad jag tycker verkar vara världens mest intressanta och roligaste program så blir jag även sambo med min stora kärlek! 
Så i och med allt detta har vi alltså haft en helt underbar torsdagkväll och nu känns det nästan som att helgen redan har börjat. Det är bara 9 timmars jobb kvar, SEN väntar en helt underbar helg som jag dessutom ska få starta hemma hos mina älskade föräldrar som jag saknar så otroligt mycket. Åh vad glad jag är. Över att ha en så spännande framtid framför mig och framför allt över att ha så otroligt många fantastiska människor runt om mig. Nu ska jag krama om min fina kille innan sovdags! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0