TORSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så härlig dag och vädret har varit helt otroligt, även om jag tyvärr inte har fått ta del av det så jättemycket. Men efter en bra, stressig men rolig jobbdag har jag tagit vara på den fina kvällen tillsammans med min Pontus. Vi har haft en så mysig kväll uppe vid Simsjön där vi picknickade och  njöt i värmen. Det är så skönt och inte minst viktigt att få till såna myskvällar mitt i veckan, det är ju verkligen så mycket lättare att ta sig igenom jobbet när man har något att se fram emot. Nu har vi precis bäddat ner oss och snart måste jag sova. Denna veckan har bara sprungit förbi men nu känns det ändå helt underbart att få gå på helg imorgon! Godnatt allihop❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0