LÖRDAG

Hej! 
Idag har jag äntligen fått se vårt nya hus som mina föräldrar flyttar till på måndag. Det var HELT OTROLIGT fint och jag blev nästan gråtfärdig av lycka över att få spendera tid där i framtiden. Att få komma hem till sina föräldrar emellanåt, när man tröttnat på storstad och stress, och bara slappna av ute på landet kommer bli så fruktansvärt skönt. Efter den dagsutflykten har jag haft en mysig kväll tillsammans med familjen, moster och hennes man. Vi har ätit så mycket god mat och haft det trevligt, men snart ska vi börja göra oss iordning för natten trots att klockan inte är mycket för en lördagskväll. Men imorgon har vi enormt mycket att göra med vår flytt så det blir tidig uppstigning för att börja jobba! 
Hoppas ni andra har en fin lördagskväll och dansar lite åt mig! Puss❤️

Vårt nya fina hus:
Kvällens middag: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0