MÅNDAG

Godkväll! 
Idag har det varit full rulle precis hela dagen. Från morgon till kväll har vi packat upp mängder med flyttkartonger, skruvat möbler, klippt gräs och snyggat till i trädgården och packat upp ännu lite mer. Trots att man lever i ett litet kaos här just nu så känner jag mig redan så himla hemma här, jag bara älskar precis allt med detta ställe. 
Ikväll har vi mellan allt jobb ätit en helt underbar middag. Vi grillade ute på altanen för allra första gången och åt jordgubbar och glass till efterrätt, en riktig sommar-middag. Nu är jag helt slut i kroppen och framför allt fötterna så nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och försöka sova, bredvid min fina kille som redan somnat. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0