MÅNDAG-TISDAG

Hej! 
Måndag och tisdag har flugit förbi i väldig fart och det känns faktiskt skönt att komma igång med allt igen, framför allt att få lite rutiner i vardagen. Igår hann jag mest jobba 8-17, träna på gymmet och laga mat innan läggdags. Idag har jag jobbat som vanligt och när jag slutade kom David och hämtade mig. Vi gav oss ut på en långpromenad ihop och efter det sprang jag 5 km. Nu har jag äntligen lutat mig tillbaka i soffan tillsammans med Sofia och Morgan och om en stund får jag äntligen pussa på min Pontus som är iväg och spelar match. 
Imorgon har jag en så bra dag framför mig med jobb följt av grillkväll med mina fina vänner. Man behöver lite mitt-i-veckan-mys för att orka med långa jobbdagar! Hoppas ni har haft en lika bra start på veckan som jag har haft. Puss!❤️

En från midsommar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0