MÅNDAG

Godkväll! 
Jag vill börja med att rekommendera filmen vi såg igår under vårt söndagsmys. "Lone survivor" hette den och den var så otroligt gripande, hemsk, spännande och bra. Den är dessutom verklighetsbaserad vilket jag gillar extra mycket. Den måste ni helt enkelt se! Trots att det blev en ganska sen kväll igår var Pontus och jag uppe tidigt idag. Vi åt långfrukost i soffan och morgonmyste en långt stund innan vi tog oss till gymmet för en timma träning. Resten av dagen har vi varit rena soffpotatisarna, vi har varit så himla trötta så under dagen har vi bara legat och nötat gamla tv-program som vi missat. Klockan sex satte jag mig på tåget hem till Skövde och ikväll har jag mest hunnit ha mitt vanliga måndagsmys framför "Sofias änglar" tillsammans med mamma och packat upp efter helgen. Nu ligger jag åter igen helt slut i sängen och det ska bli så himla skönt att släcka lampan och sova. En minst sagt lugn och mysig start på veckan har jag haft men imorgon måste jag ta tag i en hel del saker, så det var jag värd. Nattinatti allihop!❤️

Min skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0