ONSDAG

Godmorgon! 
Igår jobbade jag, simmade en timma och packade, packade och packade lite till. Har jag nämnt att vi flyttar från vår lägenhet på måndag? Mina föräldrar flyttar till ett helt underbart hus som ligger ute på landet mellan Vårgårda och Alingsås och jag som har jobb i Skövde i sommar ska flytta hem till Pontus och hans familj i gamla älskade Skultorp. Mycket som händer på en och samma gång men jag tror allt kommer bli superbra! 
Nog om det, idag gick jag upp en timma tidigare, tog på mig träningskläderna och packade väskan för att ta en PW till jobbet. Men precis när jag skulle gå började det spöregna. Så himla irriterande, man blir ju så trött på detta tråkiga väder, i juni månad dessutom. Men jag har istället haft en lugn och skön morgon i soffan och ska alldeles strax gå mot bussen. I eftermiddag efter jobbet ska jag baka tårta som jag ska bjuda på imorgon då det är min allra sista dag på Skogens förskola. Sen kommer ingen mindre än Pontus till Skövde så då ska vi åka hem till honom, laga middag och ha onsdagsmys med hans mamma Sofia. Det kommer bli en fin dag det här trots det tråkiga vädret! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0