TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag precis som tidigare lediga dagar, haft en så fin och bra dag. Jag har sovit ut, ätit långfrukost, tagit en promenad i skogen och pysslat lite i huset innan jag och Pontus satte oss på tåget hem till Skövde. Jag förstår inte varför jag har blivit så himla mammig- och pappig det senaste, men jag kan inte låta bli att sakna dom redan nu. 
Ikväll har vi i alla fall haft en mysig kväll tillsammans med Pontus familj. Vi har ätit grillat till middag, suttit och pratat länge och bara haft det mysigt. Sent nu ikväll har jag och Pontus varit ute på en nattpromenad för att hålla oss pigga. Vi har nämligen precis krupit ner i soffan och gjort oss redo för att titta på när Sveriges damer spelar VM-match, så sent som klockan 02.00. Hoppas ni andra sover gott! Nattinatti❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0