TORSDAG

Godkväll! 
Nu hinner jag bara med ett par snabba rader för imorgon är det tidig uppstigning som gäller. Idag har vi haft en heldag på stan för shopping på Väla, lunch på Ikea och storhandling inför midsommar. Ikväll har vi suttit nervösa och skrikit av glädje till u21-killarnas EM-match och sen har vi ätit en god middag och spelat kort i flera timmar. Imorgon är det som jag tror de flesta vet midsommar och vädret ser tyvärr ut att bli precis som de flesta andra år, spöregn hela dagen. Men jag tror ändå det kommer bli en underbar dag så jag ska inte hänga läpp för lite regn! Men imorgon står klockan på 08.00 då alla förberedelser ska sättas igång så nu måste jag verkligen sova. Godnatt!❤️

Jag har bara en snap-bild att bjuda på, men på en av den mysigaste (självklart efter Wille) hunden jag träffat, när vi var inne i en blomsterbutik idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0