TORSDAG

Godkväll! 
Idag jobbade jag min allra sista dag på världens absolut bästa förskola och arbetsplats. Det finns inget ställe jag trivs så bra på som på Skogens förskola, både vad gäller kollegor och barn. Det kändes som vanligt jättesorgligt att behöva säga hejdå till allihop, men som tur var får jag träffa alla kollegor snart igen då vi ska ut och äta middag om ett par veckor. Efter en jättebra jobbdag har jag haft en lika bra eftermiddag och kväll. Jag har varit på gymmet och kört en timma vråljobbig spinning och efter träningen åkte jag hem till min saknade vän Alexandra där jag bjöds på kyckling-tacos. Vi har haft en riktig ta-igen-massor-prat-äta-gott-kväll, ungefär precis som alltid när vi ses. Jag kom precis hem och möttes av ännu en saknad person, nämligen min bror. Imorgon kommer mina kusiner över helgen vilket ska bli så kul, men tyvärr under lite mindre roliga omständigheter då vi ska på begravning. Men innan dess ska jag hinna med lite morgonträning så nu måste jag verkligen sova om jag ska hinna få någon sömn! Godnatt❤️

Två bilder på min ganska fula men helt underbart goda tårta jag bjöd på idag på jobbet. Och en bild på ett par jättefina örhängen jag fick av mina så otroligt fina kollegor, som en hejdå-present. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0