TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft fullt upp och varit en riktig hemmafru här hemma hos Pontus. Medan han har varit i skolan har jag tagit en liten sovmorgon, varit och handlat och sen stått i köket i över fyra timmar för att baka bullar. Jag har varit sugen på att baka bullar så himla länge så det passade ju perfekt att göra det nu när jag är ledig och har all tid i världen. Jag gjorde bullar med både nutella- och vaniljfyllning och de blev gudomligt goda. I eftermiddag har jag varit ute på en promenad tillsammans med David och nu ikväll har jag tagit en lång dusch och legat nerbäddad i soffan medan Pontus har varit på
fotbollsträning. Nu har han precis kommit hem och vi kan äntligen få lite tid för varandra, så nu ska vi återigen krypa ner i soffan och titta på någon film. 

Jag får ju inte glömma att berätta att jag idag fick ett väldigt fint samtal från min gamla chef på min älskade förskola Skogens. Hon frågade om jag ville ha ett vikariat där fram till sommaren med start på tisdag nästa vecka, vilket jag självklart ville. Så otroligt passande nu när jag precis kommit hem och behöver allt jobb jag kan få. Så glad! 

Jag lovade ju att göra ett Asien-inlägg idag men tiden har helt enkelt bara sprungit ifrån mig så jag hoppas på att få till det imorgon istället!
Puss!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0