FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Jag har som de flesta andra helger inte haft tid eller lust att skriva något här, så jag gör som vanligt en liten helg-resumé om allt som hänt.
I fredags hade jag och Pontus en så underbar dag. Det var som rena sommaren ute så vi snörade på oss träningsskorna och gav oss ut på en dagsutflykt, en promenad som blev närmare 2 mil tillslut. Vi gick över Älvsborgsbron enda in till centrum och stannade till i Slottsskogen för att äta lunch. Efter det gick vi till botaniska trädgården och strosade omkring innan vi gick ner till hamnen och tog färgan hem till Lindholmen igen. Under kvällen hade vi våra fina vänner på besök hos oss för fredagsmys. 
I lördags vände vädret helt och det var spöregn hela dagen. Pontus var borta under nästan hela dagen för att spela fotbollsmatch så jag hade flera timmar för mig själv. Jag gav mig ut på en skön löprunda på 7 km, gick och handlade mys inför kvällen och låg nerbäddad i sängen framför missade program. Under kvällen hade vi världens mysigaste kväll bara jag och Pontus. Vi åt massor god tapas och tittade på två jättebra filmer. 
Idag har vi som vanligt sovit ut länge, ätit långfrukost, varit på stan under dagen och samlat på oss pussar och kramar innan jag var tvungen att bege mig mot stationen. Tåget var dessvärre över en timma sent så efter väldigt lång väntan har tåget äntligen börjar rulla. Nu ska jag sätta i hörlurarna och blunda, så jag förhoppningsvis snart är hemma i Skövde. Puss!❤️

Bilder från i fredags: 
Bilder från i lördags: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0