FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
En som vanligt helt underbar helg har snart passerat och jag sitter återigen på tåget hem till Skövde igen. I fredags lagade jag och Pontus en god middag och myste i soffan till Let's dance och en film resten av kvällen. Så skönt och efterlängtat med fredagsmys med bara min kärlek. 
I lördags var han iväg på borta-match med fotbollen så jag hade hela dagen för mig själv. Jag sprang en jobbig löprunda vid lunchtid och låg sen nerbäddad i soffan och tittade igen missade program resten av dagen när regnet öste ner utanför. Under kvällen var vi bjudna hem till Oliver och Julia på mexikans afton. Vi gjorde köttfärs- och kyckling-tacos, egen guaccamole och mojitos. Efter den underbara middagen spelade vi spel och åt vit chokladdoppad frukt. Lika mysig kväll som vanligt tillsammans! 
Idag har vi sovit länge och efter frukosten åkte vi in till stan. Vi söndagsshoppade lite och åt en god lunch. Nu sitter jag som sagt på tåget och längtar ihjäl mig tills på onsdag, då Pontus kommer till Skövde. Att det är Kristihimmelfärd på torsdag och att vi är lediga gör denna vecka lite lättare att ta sig igenom! 
Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag har haft. Puss!❤️

Ett par bilder från helgen, självklart mest matbilder...

Fredag:
Lördag:
Söndag: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0