FREDAG-LÖRDAG

Hej! 
Denna jobbvecka sprang förbi lika fort som alla andra men det är ändå alltid lika skönt att gå på helg. Jag satte mig som vanligt på tåget mot Göteborg men den här gången fick jag dessutom med mig min fina syster. Så under kvällen hade jag världens bästa fredagsmys med mina bästa vänner David, Hanna och Felicia. Vi åt tacos, massor godis och satt och pratade om livet hela kvällen. Pontus som spelade match under kvällen kom hem senare och hann också mysa med oss, vilket såklart gjorde kvällen ultimat. 
Idag har vi sovit ut och haft en mysig långfrukost i soffan innan jag vid lunch-tid åkte in till stan. Jag träffade mina så otroligt saknade vänner Towe och Julia som numera bor i Norge, men som är här för Summerburst över helgen. Så vi åt en god lunch och tog igen allt prat efter alldeles för lång tid ifrån varandra. Åh vad det var kul att få träffa dom igen, och det absolut bästa av allt är att de båda ska flytta till Göteborg till hösten. INGEN är gladare än jag!!! Nu är jag hemma hos Pontus igen som suttit och pluggat hela dagen och snart ska vi titta på fotboll som går på teven. Senare ikväll tänkte vi åka in till stan för att gå ut och äta middag. Det ska bli så mysigt och inte minst gott! 
Hoppas ni också får en fin lördag allihop. Puss!❤️

Bilder från igår: 
Bilder från idag: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0