MÅNDAG

Hej! 
Jag har haft en bra start på veckan och känner mig riktigt motiverad till en ny fullspäckad vecka. Precis som varje måndag har jag jobbat den jobbiga men ändå sköna tiden 06.30-13.30 idag och när jag kom hem tog jag min efterlängtade lite för långa powernap, närmare 1,5 timma. Efter det var jag pigg och redo för en kväll på gymmet. Jag körde drygt 1 timma egen styrketräning följt av ett CXworx-pass och jag hade så mycket energi i hela kroppen. Nu är jag nyduschad och ligger mätt och belåten i soffan framför det fina programmet "Sofias änglar" tillsammans med mamma. Mysigt avslut på denna måndag! Puss❤️

Det bästa med våren och sommaren, jordgubbar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0