MÅNDAG

Godkväll! 
Min måndag har sett ut precis som de flesta andra måndagar. Jag har jobbat 06.30-13.30 och direkt när jag kom hem la jag mig och sov i en timma. Efter att ha kämpat sig upp ur sängen bytte jag om till träningskläderna och gav mig iväg till gymmet. Dagens träningspass bestod av 5 km löpning, 30 minuter egen styrketräning och slutligen ett CXworx-pass. Resten av kvällen har jag efter dusch och kvällsmat bara legat nerbäddad i soffan framför det fina programmet "Sofias änglar" tillsammans med mamma. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa några rader innan det är dax att sova! Godnatt❤️

En bild från helgen på mig och min fina, bästa och älskade pojkvän. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0