MÅNDAG

Hej! 
Jag som såg fram emot en ny härlig vecka full med träning och jobb vaknade upp med svullen hals och trött kropp. Så jobbdagen har varit väldigt tung och seg att ta sig igenom. Precis som varje måndag då jag börjar 06.30 är jag helt slut när jag slutar, och med en infektion i kroppen trodde jag att jag skulle somna ståendes vissa gånger under dagen. Jag kröp som vanligt ner i sängen när jag kom hem och sov i två timmar. Kvällens planerade träningspass  fick självklart ställas in så jag har haft en eftermiddag och kväll i sängen med serietittande och blivit ompysslad av mina älskade päron. 
Imorgon har jag min korta dag på jobbet vilket känns väldigt skönt och passande nu när jag inte är helt hundra. Så nu ska jag se till att få många timmars sömn så jag förhoppningsvis vaknar upp lite piggare imorgon! Godnatt❤️

Idag längtar jag extra mycket till detta: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0