ONSDAG

Hej! 
Idag har jag haft fredagskänslor i kroppen trots att det bara är onsdag, för idag gick jag på långhelg! Jobbdagen gick jättefort och när jag kom hem hann jag bara slänga i mig lite mellanmål innan jag åkte till gymmet. Jag hann med lite egen styrketräning innan jag gick på ett Easyline-pass följt av ett Core-pass. Efter träningen skyndade jag mig hem för att äta, duscha, göra mig iordning och packa det sista på rekordtid innan jag satte mig på tåget där jag befinner mig nu. Jag ska få spendera hela fyra dagar i Göteborg hos min Pontus och det gör mig så himlans glad. Jag är framme i hans lägenhet halv elva ikväll så vi kommer nog inte hinna mycket mer än lite kvällsmys innan det är dax att krypa ner. Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag har haft, och ha en bra helg alla ni som också gick på långhelg idag! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0