ONSDAG

Godkväll! 
Denna dag har verkligen gått i ett och det är först nu när jag lagt mig i sängen 22.30 som jag kan slappna av för första gången idag. Jag har jobbat 9-16 och när jag kom hem tog jag en långpromenad med Wille, fixade med massor saker här hemma och åt mellanmål innan jag gav mig iväg till gymmet. Jag körde ett CXworx-pass följt av en timma spinning idag och trots att jag var riktigt osugen innan så gick det superbra och kändes underbart efteråt. Nu har jag ätit kvällsmat, duschat, gjort inpackning i håret, lagat mat till morgondagens matlåda och nu har jag äntligen krupit ner. Jag tänkte gå till jobbet imorgon vilket tar ca en timma, så därför måste jag gå upp lite tidigare. Så nu är klockan alldeles för mycket, dax att sova! Godnatt❤️

En svettig Maya efter dagens träning:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0