ONSDAG

Godkväll!
Gårdagens hemma-dag gjorde verkligen susen för idag mår jag så mycket bättre. Jag lovade mig själv att ta det riktigt lugnt idag med för att inte göra det värre igen, men att ta sig till jobbet kändes som en självklarhet. Jag jobbade som vanligt 9-16 och dagen gick jättefort och dessutom väldigt bra. I eftermiddag och kväll har jag gjort minsta möjliga. Mest legat nerbäddad i soffan och tittat på missade tv-program och helt enkelt vilat så mycket jag bara kunnat. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska snart släcka lampan och sova efter denna ganska tråkiga men ändå bra dag! Godnatt❤️

Lite kvällsgott som mamma överraskade med ikväll: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0