ONSDAG

Godkväll! 
Precis som de flesta andra dagar har jag jobbat och tränat idag. Mitt liv är inte mycket mer intressant än så under vardagarna, men jag har alltid gillat att ha det så. Att jobba tar så mycket energi så att bara få göra sig av med det allra sista på gymmet innan resten av kvällen spenderas i soffan är precis så som jag vill ha det. Idag hann jag i alla fall med 20 minuter löpning innan ett svettigt Easy Line-pass följt av ett CXworx-pass blev gjort. Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska alldeles strax försöka sova, för imorgon är klockan ställd tidigt. Jag tänkte gå till jobbet imorgon, vilket tar en timma, så det blir en perfekt morgonpromenad innan jobbet! Jag hoppas jag är lika sugen på detta imorgon när klockan ringer som jag är nu. Godnatt!❤️

I brist på några nya bilder bjuder jag på en från i somras, på mina två favorit-personer på jorden: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0