SÖNDAG

Hej!
Idag har jag haft en bra söndag och har inte alls känt den där jobbiga känslan jag alltid känner när det är dax att lämna Pontus och Göteborg, självklart för att jag idag fick med mig honom hem till Skövde! Vi har dessutom haft en väldigt mysig morgon och förmiddag då det idag är ingen mindre än min Pontus som fyller år. Så jag gick upp tidigt för att fixa iordning en riktig födelsedags-brakfrukost. Vid halv två satte vi oss på tåget hem mot Skövde där vi blev upplockade av hans familj. Vi har spenderat eftermiddagen och kvällen här och firat Pontus med otroligt god mat, efterrätt och fina presenter. Jag och Pontus åkte ut på en liten cykeltur på landet i den härliga kvällssolen och har nu landat i soffan med massor goda ostar, kex och frukt. Om en stund är jag så illa tvungen att hoppa i säng för imorgon börjar jag som vanligt 06.30. Men när jag får somna och vakna bredvid min kärlek känns det ganska okej ändå. 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0