TISDAG

Godkväll!
Idag har jag jobbat veckans bästa jobbpass 09.00-12.30. Det är så otroligt skönt att komma hem och ha nästan hela dagen kvar framför sig. Jag kom hem till en god lunch tillsammans med pappa och efter lite serie-tittande åkte jag till gymmet. Det blev ett konditionspass idag bestående av 30 minuter löpning, 30 minuter crosstrainer och 500 hopp med hopprep som avslut. Jag hann bara hem för att äta, duscha och göra mig iordning innan jag träffade mina saknade tjejer på Pims för en kvällsfika. Vi har som vanligt inte setts på alldeles för lång tid så idag hade vi en hel del att ta igen, vi har alltid lika mysigt tillsammans. Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska snart sova, med den härliga vetskapen om att det är fredag imorgon, på en onsdag. Jag skulle egentligen ha jobbat på fredag men det är så många lediga barn då när det är klämdag så jag kunde ta ledigt om jag ville. Så jag åker till Göteborg redan imorgon kväll och får spendera en riktig långhelg hos min Pontus. Åh så underbart det ska bli! Puss och godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0