TISDAG

Godkväll! 
Inatt har jag inte fått många timmars sömn och imorses vaknade jag upp med det absolut värsta halsont man kan tänka sig. När jag insåg att jag inte skulle kunna svälja min frukost och dessutom hade lite feber fick jag ringa jobbet och sjukanmäla mig. Så idag har jag legat nerbäddad i soffan precis hela dagen. Varvat tiden med att titta på serier, sova, dricka mängder av koppar te och äta glass. Både mina föräldrar har dessutom varit lediga idag vilket har varit jätteskönt, så jag har blivit ompysslad som en prinsessa här i soffan. Nu ska jag ta en dusch och sen hoppa ner i sängen. Så länge jag inte har feber ska jag verkligen försöka ta mig till jobbet imorgon. Jag vill verkligen inte missa mina sista dagar på Skogens förskola och det suger dessutom något enormt att förlora så mycket pengar. Så nu ska jag se till att sova bort denna dumma infektion! Puss och godnatt❤️

Pappas super-smoothie och en grymt god glass som jag har gottat mig med idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0