TISDAG

Hej! 
Inatt sov jag 10 hela timmar, men när jag vaknade kändes det som att jag skulle kunna sova i 10 timmar till. Men som tur var hade jag mitt sköna jobbpass 09.00-12.30 idag så att komma upp ur sängen var inte så svårt ändå. Efter jobbet träffade jag äntligen min syster som jag träffar alldeles för sällan nu när vi inte bor tillsammans längre. Vi åt lunch, gick en runda på stan och åkte sen till arenan och simmade. Ikväll har jag legat nerbäddad i soffan och börjat titta ikapp den pinsamma men roliga serien "Ex on the beach". Om en stund ska jag hoppa i sängen tidigt som vanligt, det är ju så skönt att lägga sig med känslan att man kommer hinna sova många välbehövliga timmar. 
Puss!❤️

Mina nya fina skor som kom på posten idag: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0