TOR-FRE-LÖR-SÖN

Hej!
Fyra helt perfekta dagar har passerat och tiden springer som vanligt förbi så man knappt hinner med. 
Jag tog helg redan i torsdags och satte mig som vanligt på tåget till Göteborg och min Pontus. Under torsdagskvällen var vi på Pustervik tillsammans med Oliver och Julia för att lyssna på när Urban Cone spelade. Riktigt bra var det och en riktigt fin kväll fick vi! 
I fredags spenderade jag och Pontus dagen på Ikea innan vi precis som kvällen innan fick ännu en väldigt fin kväll. Tillsammans med O&J åt vi underbar mat på Oleary's afterwork innan resten av kvällen spenderades på Liseberg då Veronica Maggio var där och sjöng. Massor människor, fin stämning och bra musik fick vi njuta av. 
I lördags var det helt underbart väder vilket var väldigt passande då Göteborgsvarvet ägde rum. Vi deltog inte i loppet men låg väldigt skönt i solen på bryggan bredvid och såg hur alla kämpade sig fram. Under kvällen umgicks vi ännu en gång med våra fina vänner Oliver och Julia för Italiensk afton och Melodifestivalen. Vi åt bruschetta med tomatsalsa till förrätt, egengjord pasta med ostsås och parmaskinka till varmrätt och slutligen en Twix-cheesecake till efterrätt. Att Sverige vann Melodifestivalen satte ju dessutom en liten extra guldkant på vår mysiga lördagskväll! 
Idag har jag spenderat dagen bredvid fotbollsplanen då Pontus spelade match. Vi hann avnjuta varsin god kebabrulle och mysa lite innan jag var så illa tvungen att sätta mig på tåget hem till Skövde igen. Att det är näst sista helgen av distansförhållande gör mig så glad, snart slipper jag sitta här varenda söndagskväll på tåget och längta ihjäl mig till nästa helg. Den kommande veckan kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig! 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft. Puss!❤️

Bilder från i torsdags: 
Bilder från i fredags:
Bilder från i lördags: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0