TORSDAG-FREDAG-LÖRDAG

Hej! 
Två fina dagar har passerat, då vi redan i torsdags gick på helg. Som vanligt stressade jag hem efter jobbet för att sätta mig på tåget mot Göteborg. Väl framme möttes jag av solsken och valborgsfirande hemma hos Oliver och Julia. Vi hade en så trevlig kväll med grill på balkongen som resulterade i en underbar middag, rosé i glasen, charader och frågespel. 
Igår hade vi en heldag på stan. Vid lunchtid hade jag bokat tid på Sweetnail för att utnyttja mitt presentkort jag fick av Pontus i födelsedagspresent och göra mina naglar fina. När Pontus kom till stan mötte vi upp hans mamma Sofia för att fika i solen, strosa runt i lite butiker, äta middag på Vapiano och slutligen gå till Trädgårn. Pontus bror Felix spelade nämligen där med sitt band, SoundAct, och de var lika grymma som vanligt. Efter att ytterligare några band spelat åkte jag och Pontus hem till honom för att avsluta kvällen med lite godis och film. 
Idag känns det som att det är söndag, så jag blir lika glad varje gång jag kommer på att det bara är lördag och att ännu en fin dag och natt här i Göteborg hos min Pontus väntar. Vi har precis ätit lunch och Pontus har åkt iväg på samling inför sin fotbollsmatch som börjar klockan två. Så snart ska jag ta en promenad bort till fotbollsplanen för att titta när de spelar. Ikväll ska vi träffa våra vänner David, Fredrik och Emil för en riktig myskväll. 
Nu ska jag snöra på mig skorna och ge mig iväg! Ha en fin lördag allihop. Puss!❤️

En ynka bild från i torsdags: 
Tre från igår: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0