TORSDAG

Hej! 
Ännu en bra men ganska enformig och ointressant dag har passerat. Jag började dagen med att gå till jobbet. Det är drygt 6 kilometer dit så det blev en bra morgonpromenad och skön start på dagen! Efter ett jobbpass 9-16 mellanlandade jag bara hemma för att äta mellanmål innan jag åkte till gymmet med pappa. Vi körde en timmes spinning idag och det var lika svettigt, vidrigt, jobbigt men härligt som vanligt. Resten av kvällen har jag duschat, ätit, packat inför helgen och nu har jag precis tittat på ett avsnitt av "Ex on the beach". Nu ska jag släcka lampan och sova, jag kommer somna så gott med vetskapen om att jag inte börjar förens klockan tio imorgon och dessutom går på helg och får träffa min Pontus igen. Godnatt!❤️

Min goda kvällsmat efter träningen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0