21 APRIL - MIN FÖDELSEDAG!

Hejsan!
Vilken underbar dag jag har haft idag, på min födelsedag. Jag vaknade till sång och presenter av min fina kille och blev superpigg och glad trots att klockan var 06.30. Så borde man ju vakna upp varje dag!
Efter en skoldag 08.30-12.00 gick jag en liten vända på stan och handlade inför kvällen och helgen. När jag kom hem åt jag min medköpta lunch som jag unnade mig idag, sushi! Det var så himla längesen jag åt det så jag har verkligen längtat. Efter den magiskt goda lunchen stod jag i köket och gjorde min favoritsyssla, baka! Eller jag stekte först massor pannkakor för att sedan göra "sega-sylt-rutor" som jag ska bjuda på på lördag när vi får besök. Ikväll har vi haft våra bästa vänner Oliver och Julia på besök för lite firande. Vi åt min goda pannkakstårta som var fylld med nutella, jordgubbssylt och grädde och satt sen och spelade kort hela kvällen. Vi brukar kalla oss för en liten mini-familj, då vi bor grannar, är bästa vänner och alltid har så mysigt ihop. Så ett bättre avslut på min födelsedag kunde jag verkligen inte få än tillsammans med dem!
Nu ska jag släcka lampan efter denna fina födelsedag och börja räkna ner dagarna till min 23-årsdag. Jag älskar att fylla år! 
Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0