FREDAG 15/4

Godkväll!
Äntligen fredag och jag har gått på helg, för i alla fall några timmar. Jag jobbar hela helgen men har mycket annat kul och mysigt att också se fram emot så det gör mig faktiskt inte så mycket!
Idag gick jag i skolan 10-12 och var sen och handlade med Pontus som slutade vid samma tid. När vi kom hem lagade vi lunch ihop och låg sen i soffan och tittade på lite missade program. Så himla skönt med såna slappedagar! 
Ikväll har jag varit hemma hos Klara tillsammans med 6 andra tjejer för att äta tacos, massor godis, titta på Let's Dance och fredagsmysa. När jag kom hem för en liten stund sen var min lilla extrafamilj hemma, inga mindre än Pontus, Oliver och Julia. Så ett bättre avslut på denna kväll än att få fortsätta fredagsmyset med dom kunde jag ju inte få! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0