FREDAG 8/4

Godkväll!
Efter skola och jobb igår kändes det härligt att vakna upp idag till fredag och en efterlängtad helg som närmade sig. Jag gick i skolan 10-14.30 idag och satte mig sen på tåget hem till mina föräldrar. Idag fyller min älskade mamma år så det har vi självklart firat med presenter, skaldjurs-middag, pappas goda efterrätt och fredagsmys. Vad jag älskar att spendera tid med min familj. Jag har alltid varit hemmakär och lite "mammig och pappig" av mig, men nu när jag inte bor hemma längre ses vi tyvärr lite för sällan. Men det är alltid lika skönt och mysigt att komma hem till dom, ute på landet, till lugnet. 
Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska snart släcka lampan. Imorgon har jag och pappa ett spinningpass inbokat klockan tio så nu måste jag sova så jag orkar upp till det! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0